De eerste (reis) dagen! - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Kim Welzenis - WaarBenJij.nu De eerste (reis) dagen! - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Kim Welzenis - WaarBenJij.nu

De eerste (reis) dagen!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

15 September 2015 | Indonesië, Medan

Hi allemaal,

Het is zover.. Ik ben aangekomen op Sumatra. Het avontuur kan nu echt beginnen. Gister om 16.45 vertrokken op Schiphol en na een vlucht van 13 uur vanmorgen op Jakarta aangekomen. Daar een tussenstop van drie uur gehad waar ik al wat mensen uit de groep heb leren kennen. In het vliegtuig zat naast mij een meisje die alleen door Bali gaat trekken dus wanneer ik daar ook ben gaan we waarschijnlijk nog even afspreken! Na de tussenstop nog zo'n twee uur moeten vliegen naar Medan en vanuit daar nog een uur met de bus, waar ik mijn ogen uit heb gekeken. De typische Aziatische chaos in het verkeer wat ik verwacht had is bevestigd.. Met vier mensen op een scooter rijden, elkaar overal en nergens inhalen etc. gebeurt eigenlijk de hele tijd door. Bij aankomst in het hotel direct even mijn gehele kamer gecheckt (incl matrassen van het bed tillen) op zoek naar enge wezentjes. Gelukkig (nog) niets gevonden dus ik kan zo met een gerust hart gaan slapen!! Wat ik ook zometeen ga doen want het is hier nu 22.45 en morgen gaat de wekker om 06.45. Vanacht in het vliegtuig geen oog dicht gedaan dus ik ben wel redelijk gesloopt. Morgen gaan we verder Sumatra intrekken en waarschijnlijk al een tochtje door de jungle doen!! We kunnen dan ook naar een punt toe waar de orang oetans op vaste tijden gevoerd worden. Zou leuk zijn als we daar wat van mee krijgen! Het is hier trouwens kneiterwarm. Op dit moment nog dik boven de 30 graden.. Wel zijn net in de stad wat gaan eten en na net lekker opgefrist uit de douche te zijn gestapt kun je eigenlijk weer opnieuw beginnen als je 1 minuut buiten gelopen hebt, maar mij hoor je niet klagen! Al helemaal als ik de Amsterdamse weersvoorspellingen zie! Binnenkort als ik meer spannende verhalen heb schrijf ik weer een verslagje! Kus van mij!!

  • 15 September 2015 - 19:02

    Lia:

    Klinkt allemaal spannend en leuk!
    Geniet van je reis. Ik volg je!!
    Dikke kus

  • 15 September 2015 - 19:03

    Ildo:

    Superleuk hoor en je hotelkamer zag eruit als het Hilton. Heel veel plezier!!!

  • 15 September 2015 - 23:52

    Hanneke:

    Superleuk Kim! Heel veel plezier en lekker genieten van alle indrukken. Ik ga zeker meelezen met je blogs.
    Knuffel van mij (Hanneke)

  • 16 September 2015 - 08:39

    Eugène:

    Hi Kimmie!
    Wat een goed begin van je Indonesische avonturen!
    Veel plezier in de jungle! En over paar weekjes ben je wel gewend hoor aan die enge wezentjes

  • 16 September 2015 - 08:51

    Anja Van Welzenis:

    Hoi Kim,
    Fijn dat de reis goed gegaan is, al heb je niet kunnen slapen! Leuk om je te volgen en dat ga ik zeker doen!
    Heel veel plezier in de jungle, geniet van je mooie reis! Kus Anja

  • 19 September 2015 - 10:13

    Vera Zonneveld:

    super leuk!! En ik herken wat je zegt over t verkeer, zelf in achteruit op snelweg omdat ze afslag hebben gemist moet je niet gek van opkijken!! Geniet en ben benieuwd naar je komende verhalen!! Doe voorzichtig en dikke kus Veer

  • 25 September 2015 - 02:36

    Daniel Van Diesen:

    Ik was een beetje op deze site aan het snuffelen en zag dat jij dus ongeveer de zelfde reis maakt die ik in december ga maken .
    Ik vertrek 29 dec voor 3 weken , bali en java rondreis ook met een groep , maar wel de vrijheid eigen dingen te doen.
    Ben zeer benieuwd naar de rest van je verhalen , die ga ik zeker even lezen ..
    Heel veel plezier.
    Daniel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 09 Sept. 2015
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 4228

Voorgaande reizen:

14 September 2015 - 13 Oktober 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: